zondag 17 juli 2011

Van de voorzitter

door Hendrik-Jan Doevendans

Leden,

Het is zomer, en voor mij betekent dat vooral genieten. Van het mooie weer, van mijn gezin, van vrije dagen, maar ook van de sport. Vandaag weer even een fijn rondje op de Woldberg gemaakt en dat voelt lekker. Afgelopen Jan Driegen Halve Marathon heb ik maar weer eens aan een wedstrijdje meegedaan (10 km). Hoewel mijn tijd niet om over naar huis te schrijven was, was het toch erg motiverend om weer eens een loopje mee te doen. Ik zal me dus de komende tijd weer meer in wedstrijdjes laten zien.

We hebben een nieuwe trainer! Peter Visser heeft aangegeven op woensdag een groep hardlopers onder zijn hoede te willen nemen. We zijn erg blij met de komst van Peter en zien vooruit naar een mooie toekomst!

Het technisch beleidsplan is gereed. In het technisch beleidsplan staan zaken over het technische beleid van de club. Centrale onderwerp is hoe we op verantwoorde wijze trainingen kunnen aanbieden. Wie het wil lezen: kijk eens op de website.

Nou, verder gaat alles zijn gangetje. Ik wens jullie allemaal heel veel sportplezier!

Hendrik-Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten