zondag 17 juli 2011

Hardlopend de Mont Ventoux op voor KWF

Beste mensen,
Op 3 september ga ik met vele anderen de uitdaging aan op de Mont Ventoux. Voorgaande jaren heb ik niet mee gedaan, maar dit jaar ga ik het proberen. Voor sommigen is als doel gesteld om rond de 2 uur boven te komen, maar ons hoofddoel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor K.W.F.
Bijna iedereen kent wel iemand die aan deze ziekte leidt of helaas aan is overleden. De stichting Mont Ventoux wil een bijdrage leveren om deze ziekte de wereld uit te krijgen. Ik sluit me daar graag bij aan. Dit is alweer de 5e editie!

Op dit moment staan al 500 mensen ingeschreven en het streefbedrag is een half miljoen euro. Je kunt ons sponsoren. Ga naar de website www.grootverzettegenkanker.nl onder deelnemers; Klaas van der Veen nr. 282, Margreet Wagteveld Ivonne Wessels, Egbert Vink en Arnold Broek. Lees meer over een sfeerimpressie onder nummer 436. van Frenk Wubben.

Mocht je een donatie doen dan bedank ik je daar hartelijk voor. Zo niet dan blijven we toch even goeden vrienden.


Met een vriendelijke Sport Groet,
Margreet Wagteveld, Ivonne Wessels, Egbert Vink, Arnold Broek, Klaas van der Veen, allen lid van START ‘78

P.S. Mensen dit is echt nodig, doe het niet voor ons! Maar voor die genen die het echt nodig hebben. Help kanker de wereld uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten