dinsdag 24 mei 2011

Redactioneel

Beste lezers,
Tjonge dat was even een klus. Dit keer ligt er een behoorlijke dikke Starter voor je. Dit komt omdat er een  langere periode tussen de vorige Starter en deze zit, waardoor we meer artikelen en uitslagen hebben. Waarom we deze langere periode hebben en andere belangrijke veranderingen voor het clubblad, kun je lezen in het artikel “Van de redactie”.
Een mooie dikke Starter is hartstikke mooi maar dat was wel even harder zwoegen om deze toch binnen de geplande tijd in elkaar te zetten. Dat is mij dan ook niet helemaal gelukt. Dit is vooral vervelend voor mijn redactielid Sophia, want die doet de finishing touch. En die kan daar dan niet op tijd mee beginnen. Gelukkig houden wij “de redactie” elkaar altijd goed op de hoogte zodat alles toch weer goed komt. Zodat jij nu lekker deze Starter kunt lezen met een bakkie koffie op glas thee. Want ik heb gelezen dat zo de Starter wordt gelezen. Zo’n type ben ik zelf ook. Maar ja, sinds ik in de redactie zit, lees ik alle stukken van te voren door. Natuurlijk doen we een screening qua wat er in de Starter mag staan. Ja, ja… dus alles wordt gelezen voor de tijd. Tijdens het lezen, kijken we ook direct naar spelfouten en zo. En wanneer ik de Starter in elkaar zet, probeer ik de pagina’s zo in te delen dat dit clubblad lekker wegleest. Ik hoop dat dit deze keer ook weer goed is gelukt.
Ik ben zelf al een tijd niet meer op de atletiekbaan geweest, laat staan zelf actief geweest in de atletiek, maar als ik de stukken in deze Starter lees dan krijg ik daar toch weer helemaal zin in. Maar ik moet nog even wachten, want qua conditie ben ik nog niet zo ver. Ik heb gisteren 2x 13 minuten gelopen en dat was best wel pittig vond ik. Ja, dat betekent dat ik met een training het in- en uitlopen mee kan doen en verder nog niets. Ha ha.. dus dat doen we nog maar niet. Daarnaast wil ik zolang ik borstvoeding geef, niet te intensief sporten. Erwin heeft zich opgegeven als vrijwilliger voor de Jan Driegen Halve Marathon, dus misschien dat ik dan met Ilse ook even ga kijken en de lopers ga aanmoedigen. Dan ben ik toch weer even onder de atleten Ik ben benieuwd wat het weer dit jaar in petto heeft tijdens deze wedstrijd. Dit keer heeft de organisatie hemdshirtjes laten maken voor de deelnemers. Dat zou inderdaad wel perfect zijn. Als je kijkt naar de temperaturen die we de laatste paar jaar hebben gehad tijdens deze loop.
Ik kan nu wel gaan aangeven wat je allemaal in deze Starter kunt lezen, maar met zoveel artikelen kun je beter gewoon de inhoudsopgave op deze pagina bekijken en zo jouw favoriete stukken uitzoeken.
Wij wensen je veel leesplezier toe.

Kopijdatum: inleveren voor 3 juli

Geen opmerkingen:

Een reactie posten