zondag 27 maart 2011

Redactioneel

Beste lezers

Hier ligt alweer de tweede Starter van dit jaar voor je. Bij de eerste Starter kwam ik niet toe aan het schrijven van het redactionele stukje, maar gelukkig is daar dan altijd nog Sophia Robbertsen die dit op zich neemt. Maar dan nu weer eens een redactioneel stukje van mij. 

Voordat ik aangeef wat je allemaal in deze Starter kunt verwachten, wil ik iedereen bedanken die Erwin en mij een kaartje of op een andere manier ons hebben gefeliciteerd met de geboorte van onze dochter. Het kerstkindje maakt het prima, ze groeit, drinkt en slaapt goed. Dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. En het slapen is ook mooi meegenomen, want daardoor krijgen de ouders ook lekker hun rust. Sinds vorige week heb ik ook weer eens hardgelopen. Ja, de echte lopers zullen lachen om de korte duur van de training want het was een training van 4 x 2 minuten. Maar ja, ik moet ver weg komen qua conditie en spieren want ik heb sinds mei 2010 niet meer hardgelopen. Het hardlopen was wel even wennen. Ik had nogal last van mijn liezen tijdens en na het lopen. Maar nu, drie trainingen verder, heb ik daar haast geen last meer van. Tja, ze zeggen 9 maanden ontzwangeren en dat zeggen ze vast niet voor niets. Dus hardloopcollega’s het duurt nog wel even voordat ik weer met de loopgroep mee kan trainen. Maar geduld is een schone taakJ

In deze Starter staan veel mededelingen, verslagen en uitslagen. De baanwedstrijden komen er weer aan en hier heeft Tineke Jonkman een toelichting opgegeven in deze Starter voor de pupillen en de C/D junioren. Start ’78 heeft ook dit jaar een grote prestatie neergezet door de Indoor gala in Tuk te organiseren. Hierover hebben twee juryleden een verslag getypt.

Als je niet meer kunt hardlopen maar toch van duursporten houdt, zul je de uitdaging in andere duursporten gaan zoeken. Zo is Frenk Wubben met Ysbrand Visser naar Italiƫ afgereisd om hier 200km te gaan schaatsen. En dit is ze ook gelukt, proficiat mannen. Ik doe jullie dit niet na. Een verslag hierover kun je vinden in deze Starter. Natuurlijk kun je ook onze vaste rubrieken vinden zoals; Speedy stelt voor, Starterspret, Rode wijn en naaldhakken en Gerstenat en vette friet.

Wij wensen jullie veel leesplezier toe.

Kopij inleveren voor: 15 mei 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten