donderdag 24 maart 2011

Het estafettestokje

Door Simone Boven
 
Mijn naam is Simone Boven, getrouwd en moeder van drie kinderen in de leeftijd van 12,11 en 8 jaar.
Op het moment dat ik het estaffetestokje kreeg aangereikt had ik net mijn lidmaatschap opgezegd.
Ik heb altijd met heel veel plezier gelopen op de dinsdagavond bij de groep van Ruud en later Rob, echter afgelopen zomer kreeg ik last van benauwdheidsklachten , hoesten en kortademigheid (astma) en moest toen het lopen stopzetten. Helaas was ik nu genoodzaakt mijn  lidmaatschap definitief op te zeggen omdat ik nog steeds niet met de groep mee kan lopen en het er ook niet naar uit ziet dit op korte termijn wel weer te kunnen.
Ik wil een ieder hartelijk bedanken voor de leuke tijd die ik bij Sart 78 heb gehad , en mocht het in de toekomst weer beter met mij gaan zal ik zeer zeker weer lid worden!
Diegene die nu het estafettestokje heeft gekregen is Elize Stiemer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten