vrijdag 4 februari 2011

Het estafettestokje

Door Lucia Oetsen-Duiven

Mijn naam is Lucia Oetsen-Duiven, getrouwd met Guido Duiven en samen hebben we 2 prachtige dochters, Nikki van bijna 5 en Loena van net 3. Op dit moment zit ik ‘ in between jobs’ , maar hiervoor was ik bijna 14 jaar werkzaam bij de Fortis Bank in de Wijk als ondersteuner van de accountmanagers. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe leuke uitdaging en ik hoop dan ook zeer binnenkort weer aan de slag te kunnen.
In de zomer van 2009 ben ik actief begonnen met hardlopen. Gezellig met drie andere dames uit de buurt, maar helaas haakte de een na de andere af. Wat nu? Toen kwam ik Maud tegen: ‘ waarom ga je niet mee met het hardloopgroepje van Start ’78?’ Goed idee, heb ik in ieder geval een stok achter de deur!  Sinds oktober 2009 loop ik nu dus mee.
En wat was ik trots toen ik  de eerste keer 10 km achter elkaar heb gelopen. Heb wel een paar dagen moeilijk gelopen, maar dat mag de pret niet drukken.
Op 12 juni 2010 heb ik voor het eerst meegelopen met een loopevenement, de 4 mijl van Zwolle. Geweldig! Vooral de sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Het estafettestokje geef ik door aan Simone Boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten